Algemene voorwaarden voor contracten
Deze algemene voorwaarden voor contracten, samen met de specifieke voorwaarden die eventueel kunnen worden vastgesteld, zullen uitdrukkelijk de commerciële relaties regelen tussen TRUE-MAKERS, S.L. (hierna GROUPSUMI) en de klant die producten en/of diensten afneemt die via deze website of app worden aangeboden.
Klanten wordt meegedeeld dat GROUPSUMI zich het recht voorbehoudt om te allen tijde deze algemene voorwaarden voor contractering te wijzigen, evenals, indien van toepassing, de specifieke voorwaarden die kunnen worden vastgesteld, met inachtneming van alle voorwaarden die op het moment van de contractering door de klant van kracht zijn. In ieder geval is na de wijziging, toevoeging en/of vervanging de acceptatie hiervan door de klant noodzakelijk.
Aangeven dat de klant onderhevig is aan de huidige algemene voorwaarden voor contracten, samen met, indien van toepassing, de specifieke voorwaarden die kunnen worden vastgesteld, geldig op elk van de momenten waarop de betreffende contractering plaatsvindt. Acceptatie van de huidige voorwaarden, of indien van toepassing, samen met de specifieke voorwaarden, is noodzakelijk voor de contractering van producten en/of diensten. Benadrukken dat de tijdsduur van de algemene voorwaarden en, indien van toepassing, de specifieke voorwaarden, samenvalt met de periode van hun weergave op deze website, en in elk geval de eerdere voorwaarden respecteert die door de klant zijn geaccepteerd op het moment van contractering. De nieuwe algemene voorwaarden, of indien van toepassing, specifieke voorwaarden, zijn van toepassing vanaf het moment dat ze beschikbaar zijn voor de klant via deze website.
Deze voorwaarden zijn opgesteld in overeenstemming met de bepalingen van de Wet 34/2002, betreffende diensten van de informatiemaatschappij en elektronische handel, de Wet 7/1998 over Algemene Voorwaarden voor Contracten, het Koninklijk Besluit wetgevend 1/2007 waarbij de geconsolideerde tekst van de Algemene Wet ter Bescherming van Consumenten en Klanten wordt goedgekeurd in de laatste wijziging opgenomen in de Wet 3/2014 van 27 maart, de Wet 7/1996 betreffende de Regulering van de Detailhandel en alle wettelijke bepalingen die van toepassing zijn.
De klant verklaart, met de aanvaarding van de algemene voorwaarden, op de hoogte te zijn van en de hier uiteengezette procedures te aanvaarden als noodzakelijk om over te gaan tot de contractering van producten en/of diensten, waardoor deze bindend worden.
In geval van tegenstrijdigheid tussen de algemene voorwaarden en de bijzondere voorwaarden, prevaleren de bijzondere voorwaarden. Voor de overige clausules die geen enkele incompatibiliteit vertonen, is hetgeen in de algemene contractvoorwaarden is vastgesteld van toepassing.
Identificatie van de verantwoordelijke voor de website
TRUE-MAKERS, S.L. (of GROUPSUMI)
NIF: ESB67182725
Ronda General Mitre, 195-197 Barcelona, 08023
Contracterende partijen
Het elektronische aanmeldproces via de website https://groupsumi.be, zal plaatsvinden tussen de klant en GROUPSUMI.
Zij zullen worden beschouwd als "klant" van deze website of app de consumenten die natuurlijke personen zijn, meerderjarig (ouder dan 18 jaar, of die de bekwaamheid hebben die voor deze doeleinden wordt erkend), woonachtig in het grondgebied van de Europese Unie en een fiscaal domicilie in dit grondgebied hebben, of de rechtspersonen die hun status aantonen en de huidige voorwaarden accepteren, en, indien van toepassing, de specifieke voorwaarden die van toepassing zijn. Het is uitdrukkelijk verboden om diensten en producten aan minderjarigen aan te bieden, aan gebruikers die niet legaal in de Europese Unie wonen, evenals aan die gebruikers die niet voldoen aan de algemene of specifieke voorwaarden of wanneer de geldende wetgeving dit niet toestaat.
Alle klanten kunnen op de website of app, ingedeeld in categorieën en subcategorieën, het totaal aantal producten dat te koop is bekijken. Toegang tot deze website of app is gratis en registratie is niet nodig om de getoonde producten en/of diensten te bekijken. Door op elk van hen te klikken, kan de klant toegang krijgen tot een volledige productfiche waar een korte beschrijving, beschikbaarheid, beschikbare kortingen, prijs, specificaties, verzendbeschikbaarheid, productafbeeldingen en essentiële kenmerken worden vermeld. Klanten worden geïnformeerd dat alle gegevens die in de productbeschrijving worden verstrekt, zijn gebaseerd op de informatie die door hun leveranciers is verstrekt. Het is belangrijk op te merken dat de kleur van het product zoals zichtbaar op de foto niet bindend is. GROUPSUMI behoudt zich het recht voor om producten en diensten van GROUPSUMI zonder voorafgaande kennisgeving en op elk moment te verwijderen, te vervangen of te wijzigen.
Alle prijzen worden weergegeven in euro's en zijn inclusief de toepasselijke BTW en/of andere belastingen die van toepassing kunnen zijn. Deze prijzen zijn te allen tijde de geldende prijzen, met uitzondering van mogelijke duidelijke typfouten. Transport is niet inbegrepen in de weergegeven prijzen voor de producten, de kosten worden later gespecificeerd op het moment van het afsluiten van de overeenkomst.
Beschikbaarheid van de producten
De beschikbaarheid van de aangeboden producten kan variëren afhankelijk van de vraag van de klanten. Hoewel de voorraad regelmatig wordt bijgewerkt, kan het door de klant gevraagde product op dat moment niet beschikbaar zijn. In geval van niet-uitvoering vanwege onbeschikbaarheid, informeert GROUPSUMI de klant hierover tijdens het aankoopproces, en biedt de mogelijkheid om per e-mail geïnformeerd te worden wanneer het betreffende product weer beschikbaar is. In ieder geval zal GROUPSUMI, zodra het op de hoogte is van een dergelijke onbeschikbaarheid, de klant per e-mail op de hoogte stellen. De periode van deze communicatie zal in geen geval de maximale termijn van 30 dagen overschrijden, te rekenen vanaf de dag na de bestelling.
GROUPSUMI kan de dubbele optie bieden om: (a) de klant, zonder prijsverhoging, een product van vergelijkbare of hogere kwaliteit te leveren; (b) de bedragen die voor de geannuleerde bestelling zijn betaald, terug te betalen.
Fases van de contracteringsprocedure
Tijdelijke aanstelling
De procedures voor het verwerven van producten zijn die welke op elk moment op het scherm worden weergegeven en beschreven in deze Algemene Voorwaarden. Klanten moeten zich registreren als leden van GROUPSUMI tijdens het afnemen van producten en/of diensten. Ze kunnen ook profiteren van promotionele voordelen als er lopende promoties zijn. Het aanmaken van een account kan worden gedaan via verschillende sociale media die beschikbaar zijn op deze website, om de procedures voor de klant te vergemakkelijken.
Om producten en/of diensten te kunnen contracteren, moet de klant het product en/of de dienst selecteren die hij wil contracteren door de kenmerken te kiezen die het beste aan zijn behoeften voldoen.
De klant kan via het winkelwagentje gebruikmaken van een promotiecode van GROUPSUMI die voortkomt uit een promotie, loterij of andere omstandigheid. Om deze te valideren, moet hij op 'Toevoegen' klikken en zal de korting zichtbaar zijn in de prijsopgave, zolang deze nog geldig is volgens deze algemene voorwaarden of, indien van toepassing, de specifieke voorwaarden.
Wanneer de klant de winkelwagentje heeft gevalideerd, moet hij de informatie invullen zoals gevraagd en, indien van toepassing, het aflever- en factuuradres, de verzendwijze selecteren, evenals de betaalmethode die hij wil gebruiken. Het is belangrijk op te merken dat de klant tijdens het contracteringsproces een boodschap aan het product en/of de dienst kan toevoegen. Eveneens moet hij de huidige algemene voorwaarden van de overeenkomst accepteren door het juiste vakje aan te vinken. Als dit vakje niet wordt aangevinkt, zal deze website het niet mogelijk maken om door te gaan met het contracteringsproces.
Betalingssysteem
Betaling kan worden gedaan via bankkaart, Paypal of bankoverschrijving. De klant kan de betaalmethode kiezen zodra hij de facturatiegegevens heeft verstrekt, en indien van toepassing, de verzendgegevens. Betalingen zijn onderworpen aan de volgende voorwaarden:
Betaling via bankkaart zal plaatsvinden via een betalingsgateway beheerd door een bankinstelling met een veilig gecertificeerd server volgens het SSL-protocol. De ingevoerde bankgegevens worden versleuteld en veilig verzonden naar de diensten van de bankinstelling en worden vervolgens gecontroleerd met de uitgevende bank om mogelijke fraude en misbruik te voorkomen. GROUPSUMI heeft geen toegang tot de bankgegevens of de bankkaart die door de klant wordt gebruikt voor de contractering.
Alle betaalmethoden die door GROUPSUMI worden aangeboden, zijn onderhevig aan controles en goedkeuringen door de uitgevende instellingen van de betaalmethode. Als de betalingsinstellingen de betaling niet goedkeuren, kan het contracteringsproces niet worden voortgezet, waardoor de bestelling wordt geannuleerd en de contractering van het product en/of de dienst als niet uitgevoerd wordt beschouwd. Het is belangrijk op te merken dat de kosten van de uiteindelijke contractering, inclusief eventuele verzendkosten en belastingen die van toepassing zijn, worden afgeschreven op het moment van het formaliseren van de contractering.
GROUPSUMI zal de klant binnen maximaal 24 uur na het moment waarop de betaling voor de overeenkomst door de klant daadwerkelijk is gedaan, een e-mail sturen waarin een samenvatting van de overeenkomst wordt aangegeven. Deze e-mail wordt beschouwd als een “bewijs van overeenkomst”. Als u na deze periode de e-mail met bewijs van overeenkomst niet heeft ontvangen, neem dan alstublieft contact op met GROUPSUMI.
De klant, door de acceptatie van deze juridische tekst, accepteert het ontvangen van de facturen die voortvloeien uit de tijdige contractering in elektronische vorm. Indien de klant een papieren factuur wenst, dient hij zijn verzoek te sturen naar het e-mailadres [email protected].
Wanneer het bedrag van de overeenkomst frauduleus of onterecht is afgeschreven met gebruik van het bankkaartnummer, heeft de klant het recht om onmiddellijke annulering van de afschrijving te eisen. Echter, als de overeenkomst daadwerkelijk is gesloten door de klant die houder is van de bankkaart en de eis tot terugbetaling niet het gevolg is van het uitoefenen van het recht op herroeping of ontbinding, is deze verplicht tegenover de ondernemer om schadevergoeding te betalen voor de schade die voortvloeit uit die annulering.
Stelt u in staat om veilig en comfortabel betalingen op internet te verzenden. Het netwerk van PayPal is gebaseerd op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards om een wereldwijde oplossing voor realtime betalingen te creëren. PayPal biedt een service die speciaal is ontworpen voor degenen die niet tevreden zijn met traditionele betalingsmechanismen. Meer informatie over PayPal vindt u op de volgende link: http://www.paypal.com Verzendprocedure
Thuisbezorging
De klant heeft de optie voor thuisbezorging, zolang deze beschikbaar is en afhankelijk van de voorraad.
De verzendkosten zijn proportioneel aan het gewicht, de bestemming van het pakket en de verzendmethode en zijn voor rekening van de klant. Deze kosten worden weergegeven in de winkelwagentje voordat de bestelling wordt geplaatst. GROUPSUMI informeert dat de verzendkosten voor rekening van de klant zijn, en dat deze tijdens het aankoopproces worden gespecificeerd. Er kunnen extra verzendkosten in rekening worden gebracht wanneer de klant een specifieke levertijd aanvraagt (bijv. levering in de ochtend), in welk geval het bedrag van deze verzendkosten ook tijdens het aankoopproces zal worden gespecificeerd.
In het geval van verzendingen naar andere gebieden, zal het portaal doorverwijzen naar de websites die opereren onder het merk “GROUPSUMI”, voor zover deze beschikbaar zijn in deze gebieden. Dit heeft op geen enkele manier invloed op de voorwaarden van de overeenkomst.
GROUPSUMI benadrukt de verantwoordelijkheid van de klant om een volledig en correct afleveradres in te voeren. Op het moment van het verzenden van de distributieorder zal de klant hierover geïnformeerd worden en zal de vervoerder de volgfuncties activeren om de levering te waarborgen.
GROUPSUMI aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid wanneer de levering van de bestelling niet kan plaatsvinden als gevolg van onjuiste, onnauwkeurige of onvolledige leveringsgegevens die door de klant zijn verstrekt, of wanneer de levering niet kan worden uitgevoerd om redenen buiten het bedrijf dat voor de verzending is aangesteld, zoals de afwezigheid van de ontvanger na meerdere leveringspogingen of de inbeslagname van het product door de douane.
Aangeven dat er gedurende het hele proces van het voorbereiden van de bestelling en verzending tot aan de levering volgsystemen worden toegepast, waarbij de status van de bestelling in elke fase wordt aangegeven en de communicatie wordt vergemakkelijkt bij eventuele onvoorziene omstandigheden om de kwaliteit van de service te allen tijde te waarborgen. Zodra de levering is voltooid, wordt de klant hierover geïnformeerd. Er wordt aangegeven dat de ontvanger zijn mening kan geven en de kwaliteit van de producten en de dienstverlening kan beoordelen, evenals GROUPSUMI kan informeren over eventuele incidenten om deze zo snel mogelijk op te lossen.
De klant aanvaardt de risico's van achteruitgang, vermindering, schade en verlies van de bestelde producten vanaf het moment van levering volgens de procedure die in deze algemene voorwaarden is geregeld. De klant is verantwoordelijk voor de opslag en het behoud van de producten onder de voorwaarden die, indien van toepassing, op de etikettering zijn vastgesteld.
Uitzonderingen op de levertijden
Tijdens de speciale aanbiedingen op de website GROUPSUMI kan de levertijd langer zijn dan gebruikelijk.
De vakantietijden van GROUPSUMI worden op de website en tijdens het aanwervingsproces bekendgemaakt.
GROUPSUMI aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor vertraging in de levering van bestellingen wanneer deze vertraging uitsluitend de schuld is van de klant of de bevoegde persoon.
De klant aanvaardt de risico's van achteruitgang, vermindering, schade en verlies van de bestelde producten vanaf het moment van levering van deze producten volgens de procedure die is geregeld in deze Algemene Voorwaarden. De klant is verantwoordelijk voor de opslag en het behoud van de producten onder de voorwaarden die, indien van toepassing, op de etikettering zijn vastgesteld.
Herroepingsrecht
Op grond van artikel 102 van de Geconsolideerde Wet op de Algemene Bescherming van Consumenten en Klanten heeft de klant een termijn van maximaal veertien (14) kalenderdagen vanaf de ontvangst van het product om zijn recht op ontbinding uit te oefenen, zonder enige opgave van redenen.
Om het recht van herroeping uit te oefenen, moet u ons uw beslissing om de overeenkomst te herroepen meedelen via een ondubbelzinnige verklaring naar het e-mailadres [email protected]. Om aan de herroepingsperiode te voldoen, volstaat het dat de communicatie met betrekking tot uw uitoefening van het recht van herroeping vóór het verstrijken van de herroepingsperiode wordt verzonden.
In het geval van annulering door u, zullen alle betalingen die u heeft gedaan aan de klant worden terugbetaald. De verzendkosten voor de uitvoering van de retourzending zijn voor rekening van de klant. De geretourneerde producten moeten in normale staat zijn (met de originele verpakking en ongebruikt of niet geïnstalleerd). Het is noodzakelijk om een kopie van de factuur bij te voegen. Voordat de Klant het Product retourneert, moet hij ervoor zorgen dat het goed beschermd en verzegeld is, zodat het tijdens het transport geen schade oploopt.
Als de reden voor de retour is dat het product defect is of niet overeenkomt met wat is besteld, zal GROUPSUMI de kosten voor de retour en de nieuwe verzending voor zijn rekening nemen. Als de reden is dat de bestelling u niet bevalt, zullen we het bedrag terugbetalen, maar niet de retourkosten. Ook zullen er geen extra verzendkosten worden vergoed als de klant uitdrukkelijk een andere verzendmethode heeft gekozen dan de goedkoopste optie voor gewone levering.
De terugbetaling van het bedrag zal zonder onredelijke vertraging plaatsvinden en in ieder geval uiterlijk binnen veertien (14) kalenderdagen na de datum waarop de beslissing om de overeenkomst te annuleren effectief en ondubbelzinnig is meegedeeld, en mits de producten en/of diensten die onderwerp van de annulering zijn, voorafgaand zijn ontvangen. In het andere geval kan de uitbetaling worden ingehouden tot de ontvangst van de geannuleerde producten en/of diensten of totdat de klant de terugzending aantoont.
De terugbetaling van het bedrag zal plaatsvinden met dezelfde betaalmethode die is gebruikt.
De uitoefening van het recht van herroeping zal de verplichtingen van de partijen om het contract uit te voeren beëindigen.
Aangeven dat het recht op herroeping is uitgesloten:
Op basis van het bepaalde in artikel 103.c) van het Koninklijk Besluit Wetgevend 1/2007, van 16 november, waarbij de geconsolideerde tekst van de Algemene Wet ter Bescherming van Consumenten en Gebruikers en andere aanvullende wetten wordt goedgekeurd, kunt u uw recht op herroeping niet uitoefenen voor goederen die op basis van uw specificaties zijn vervaardigd of die duidelijk gepersonaliseerd zijn. Ook moet worden aangegeven dat, op basis van de bepalingen d) en e) van artikel 103 van dezelfde wet, het recht op herroeping niet van toepassing is wanneer het gaat om de levering van goederen die snel kunnen bederven of verouderen, evenals die van verzegelde goederen die om redenen van gezondheids- of hygiënebescherming niet kunnen worden geretourneerd en die na levering zijn geopend.
Daarnaast is het recht op herroeping uitgesloten voor elk ander product, goed en/of dienst die valt onder artikel 103 van het Koninklijk Besluit Wetgevend 1/2007, van 16 november, waarbij de geconsolideerde tekst van de Algemene Wet ter Bescherming van Consumenten en Gebruikers en andere aanvullende wetten wordt goedgekeurd.
Productgarantie
Alle producten die op onze website worden weergegeven, zijn nieuw rechtstreeks van de fabriek en hebben alle garanties die door de fabrikant worden aangeboden. Bij GROUPSUMI garanderen we de kwaliteit en de staat van het materiaal dat we leveren, onder de wettelijke voorwaarden, gedurende een periode van twee jaar vanaf de leverdatum.
In het geval van het detecteren van een defect in de werking en/of fabricage van de aangekochte producten, en als dit buiten de wettelijke termijn voor claims valt, dien je contact op te nemen met de officiële technische klantenservice van de fabrikant, die schriftelijk de reparatie of vervanging van het materiaal zal autoriseren in geval van een defect of storing binnen de garantieperiode.
GROUPSUMI zal verantwoordelijk zijn voor de prijsverlaging of ontbinding van het contract binnen deze termijn, op voorwaarde dat je ons binnen twee maanden na kennisname van de tekortkoming op de hoogte hebt gesteld.
We raden je aan om gedurende deze twee maanden de originele fabrieksverpakking waarin het materiaal is geleverd, te bewaren; anders kan de commerciële garantie gedurende deze periode niet worden ingeroepen. Ook raden we je aan om een fysieke of digitale kopie van de aankoopfactuur te bewaren om deze te kunnen overleggen.
De garantie van elk product is onderworpen aan de voorwaarden en reikwijdte die door elke fabrikant zijn vastgesteld.
Verplichtingen van de klant
De klant verplicht zich: (a) om tijdig te betalen voor de gecontracteerde dienst of diensten, (b) om goed gebruik te maken van de website en de app GROUPSUMI en de toepasselijke wetten te respecteren — inclusief, maar niet beperkt tot, de wetten op intellectuele en industriële eigendom — en de toepasselijke juridische teksten op de website en de app GROUPSUMI en, bij uitbreiding, om de rechten van derden niet te schenden en geen enkele illegale activiteit uit te voeren, (c) om niet deel te nemen aan enige activiteit die de werking van de dienst bemoeilijkt of verstoort, inclusief de werking van de servers en netwerken die verbonden zijn met de dienst.
U accepteert de enige verantwoordelijke te zijn, zonder dat GROUPSUMI enige aansprakelijkheid tegenover de klant of derden hoeft te aanvaarden, voor enige schending van zijn verplichtingen zoals vastgelegd in de wettelijke teksten van deze website, evenals de gevolgen van die schending, inclusief eventuele verliezen of schade die wij kunnen lijden.
Klantenservice
GROUPSUMI is beschikbaar op het e-mailadres [email protected] voor eventuele vragen die kunnen voortvloeien uit de aankoop van producten en/of diensten. Gegevensbescherming
De klant wordt geïnformeerd dat de persoonlijke gegevens die worden gevraagd voor het aangaan van de contracten voor producten en/of diensten van deze website of app, zullen worden verwerkt met het doel de huidige contractuele relatie te beheren, de tijdige levering van diensten, en hun boekhoudkundige, fiscale of administratieve verwerking.
Daarnaast wordt meegedeeld dat, op grond van het bepaalde in lid 2 van artikel 21 van de Wet 34/2002 van 11 juli, betreffende diensten van de informatiemaatschappij en elektronische handel, in verband met het bepaalde in letter b van lid 1 van artikel 6 van de Algemene Verordening Gegevensbescherming van de Europese Unie, uw gegevens zullen worden verwerkt met het doel om het verzenden van commerciële, promotionele of advertentiecommunicaties over onze diensten en producten te beheren, inclusief het verzenden van Nieuwsbrieven.
Persoonsgegevens worden bewaard totdat ze niet langer nodig of relevant zijn voor het doel waarvoor ze zijn verzameld of geregistreerd in onze bestanden. Vervolgens zullen de persoonsgegevens die aan deze voorwaarde voldoen, worden verwijderd, tenzij er een wettelijke bepaling is die hun bewaring toestaat. Het is belangrijk op te merken dat persoonsgegevens zullen worden verwijderd wanneer het recht op verwijdering wordt uitgeoefend, tenzij er een wettelijke bepaling is die hun bewaring toestaat.
Evenzo wordt meegedeeld dat de gegevens die GROUPSUMI heeft kunnen verzamelen en opnemen in zijn bestanden, zullen worden gecommuniceerd aan bedrijven die aan GROUPSUMI zijn verbonden en die functies van verwerker uitvoeren, met dezelfde doeleinden waarvoor ze zijn verzameld. Eveneens wordt meegedeeld dat de noodzakelijke persoonsgegevens ter beschikking zullen worden gesteld aan het transport- en logistiekbedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering van het product en/of de dienst die is besteld, in het geval dat de optie voor thuislevering is geselecteerd.
Er wordt meegedeeld dat de juridische basis voor de verwerking van uw persoonsgegevens de contractuele relatie is. Er wordt meegedeeld dat de juridische basis voor de verwerking van persoonsgegevens met het doel commerciële communicatie te verzenden het legitieme belang is. De persoonsgegevens die in dit document zijn opgenomen, zullen bovendien worden verwerkt om te voldoen aan de relevante wettelijke verplichtingen.
U kunt te allen tijde uw rechten op toegang, rectificatie, verwijdering, overdraagbaarheid, beperking of verzet tegen de verwerking uitoefenen door een verzoek te sturen naar het e-mailadres [email protected], met als onderwerp "GEGEVENSBESCHERMING".
Daarnaast wordt meegedeeld dat u een klacht kunt indienen bij de Spaanse Gegevensbeschermingsautoriteit als u van mening bent dat de eerder genoemde rechten in dit privacybeleid worden geschonden of als u van mening bent dat de verwerking van uw persoonsgegevens in strijd is met de Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad, van 27 april 2016, en de Organieke Wet op de Bescherming van Persoonsgegevens.
De klant verklaart dat de verstrekte persoonsgegevens juist zijn en is volledig verantwoordelijk voor de mogelijke gevolgen die hieruit voortvloeien. De klant moet GROUPSUMI op de hoogte stellen van elke update of wijziging van de verstrekte persoonsgegevens. Anders kan GROUPSUMI niet verantwoordelijk worden gehouden voor de juistheid of de uitvoering van de geleverde diensten.
Voor meer informatie over ons privacybeleid, raadpleeg alstublieft het gedeelte dat hiervoor is ingericht op deze website of app.
Integriteit en waarborg van deze algemene voorwaarden voor contracten
Elke bepaling van deze algemene voorwaarden voor contracten, of indien van toepassing, van de specifieke voorwaarden, zal afzonderlijk en onafhankelijk van de anderen worden geïnterpreteerd. In het geval dat een van de clausules ongeldig of niet uitvoerbaar blijkt te zijn op grond van enige juridische norm of als ongeldig wordt verklaard door een rechtbank, rechter, juridische norm of administratieve autoriteit, zal de ongeldigverklaring alleen betrekking hebben op die clausule en niet op de integriteit en het bestaan van deze voorwaarden, waarbij de overige bepalingen volledig geldig blijven.
Toepasselijke wetgeving. Onderwerping aan jurisdictie
De huidige algemene voorwaarden, en indien van toepassing, de specifieke voorwaarden, zullen worden beheerst en geïnterpreteerd in overeenstemming met de geldende Spaanse wetgeving.
De partijen onderwerpen zich uitdrukkelijk, voor alle kwesties of geschillen die kunnen ontstaan uit de interpretatie, naleving en uitvoering van dit contract, aan de jurisdictie en bevoegdheid van de rechtbanken en gerechten die behoren tot de woonplaats van de klant of die van de plaats van uitvoering van de contractuele verplichting.
Als u als consument contracteert, zal niets in deze clausule de rechten die u als zodanig door de geldende wetgeving worden erkend, aantasten.
In het geval dat het gaat om een overeenkomst die is gesloten door een bedrijf dat handelt in het kader van zijn bedrijfs- of commerciële activiteiten, onderwerpen beide partijen zich, met uitdrukkelijke afstand van enige andere rechtsmacht, aan de Rechtbanken en Tribunalen van Barcelona (Spanje).
Op grond van de bepalingen van Verordening (EU) 524/2013, die in de hele Europese Unie van toepassing is, biedt de Europese Commissie een online geschillenbeslechtingsplatform aan dat GROUPSUMI ter beschikking stelt aan de klanten van deze website of app via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Via deze link kunnen klanten van de website toegang krijgen tot het Europese platform voor online geschillenbeslechting (ODR). In het geval dat de klant een probleem heeft gehad met een aankoop of de levering van een online dienst, kan hij gebruik maken van dit middel om een klacht in te dienen met betrekking tot deze aankoop of levering van diensten, evenals kiezen voor buitengerechtelijke oplossing van het ontstane conflict.
Moeren: Algemene voorwaarden
Punten accumulatie
Elke euro die wordt uitgegeven aan geldige aankopen bij GroupSumi komt overeen met één punt in het puntenprogramma. De punten worden bijgeschreven op de rekening van de klant na elke bevestigde aankoop.
In het geval van retour van producten worden de punten die overeenkomen met de teruggegeven euro's van de rekening van de klant afgetrokken.
De verzamelde punten kunnen 14 dagen na de bevestiging van verzending van de bestelling door GroupSumi worden gebruikt.
Limiet en vervaldatum van punten
Er is geen maximum aantal punten dat een klant op zijn account kan accumuleren.
De punten die zijn verkregen, vervallen 12 maanden na hun verwerving en kunnen niet meer worden gebruikt zodra ze zijn verlopen.
Inwisseling van punten
De beschikbare beloningen om in te wisselen, beheerd via onze partner Tremendous, omvatten cadeaubonnen van verschillende online winkels, kortingen op reizen, donaties aan goede doelen en andere voordelen.
Er zijn geen beperkingen op de producten die kunnen worden aangeschaft met het inwisselen van punten, zolang de klant over het vereiste aantal punten beschikt.
GroupSumi is niet verantwoordelijk voor de levering en/of inwisseling van de beloningen. Eveneens, door Tremendous te gebruiken om de punten in te wisselen, accepteert de klant de Voorwaarden en de Privacybeleid van Tremendous.
Geschiktheid en beperkingen
Deelname aan het puntenprogramma is voorbehouden aan geregistreerde klanten van GroupSumi.
Er zijn geen geografische beperkingen voor deelname aan het puntenprogramma.
De punten zijn niet overdraagbaar en kunnen niet worden gedeeld tussen verschillende gebruikersaccounts.
Wijzigingen en beëindiging van het programma
GroupSumi behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van het puntenprogramma op elk moment te wijzigen, en de klanten tijdig over dergelijke wijzigingen te informeren.
De beëindiging van het puntenprogramma kan op elk moment door GroupSumi worden uitgevoerd. Bovendien kan het aantal punten op de rekening van een klant worden aangepast als er misbruik, exploitatie van kwetsbaarheden of frauduleuze praktijken door de klant wordt vastgesteld.